Alla inlägg den 5 april 2011

Av Milo - 5 april 2011 11:35

Jag har kommit på ett nytt räknesätt,när det gäller inom ångerst.

1 Milometer är som ett hål i magen och ca 1 cm stort.

I denna kategori kan man mäta tomheten,tystnaden och saknaden.

För människor med ångerst,kan nog känna igen det där hålet.

Människor som aldrig har eller har haft ångerst,blir det genast

lite svårare.


Det är mer ett tankesätt så som tex. färdas i ljusets hastighet.

Man måste tänka sig in i sättet att räkna.


Jag kan ibland räkna  saknaden och om man jämför det i Milometer,

har jag ett tomrum i magen,ett hål där något saknas.

I början innan jag visste vad som var fel,försökte jag äta mig bättre.

Men efter ett tag så hjälpte inte det längre och vågen visade helt

andra siffror än vanligt.


Enda sätter för mig att bota detta hål,är att ständigt ta mina tabletter.

Vilket jag för all framtid måste gå på.

Huvudsaken är i alla fall,att man mår bättre och slipper ha denna hemska

ångerst.









Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min Blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på ett liv efter döden?
 Självklart finns det något efter döden.
 Är man död så är man.
 Vet inte?
 Har inte tänkt så långt.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Milos Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards