Alla inlägg den 8 april 2011

Av Milo - 8 april 2011 22:06

Vaknade i morse med en huvudvärk,som inte gick av för hackor.

Tog en snabb runda med hunden och sen gick jag och la mig igen.

Vaknade 3 timmar senare med migrän.

Tog nya tabletter och började med maten.Synen blev bättre

och jag kände mig ganska okej.

 

Senare på eftermiddan kom huvudvärken krypande igen och

jag rös ifrån nacken och uppåt på huvudet.

Nya tabletter,tog en runda med hunden och åt middag med gubben.

Konstigt nog så försvann min huvudvärk och var helt borta.

Men bara några timmar.Nu sitter jag här igen och kan knappt läsa.

Tog 2 Treo denna gången och får väl se om det gör någon nytta.

 

Vilken hejdundrande dag det varit.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min Blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på ett liv efter döden?
 Självklart finns det något efter döden.
 Är man död så är man.
 Vet inte?
 Har inte tänkt så långt.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Milos Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards